منفجر شدن یک آپارتمان در یافت آباد
نوشته شده توسط : مارال

 

وی گفت: دو دستگاه آمبولانس از مرکز اورژانس تهران بلافاصله به محل اعزام و مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند.

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: این حادثه به دنبال نشت گاز در طبقه چهارم آپارتمان و زدن کلیدبرق رخ داد که در پی آن دو آقا و یک‌ خانم دچار سوختگی و مصدومیت شده‌اند.

 

همچنین سید جلال ملکی، درباره حادثه انفجار در آپارتمان مسکونی گفت: انفجار گاز در آپارتمان مسکونی واقع در یافت‌آباد، میدان معلم در ساعت 2:17 بامداد چهارشنبه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

 

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان مدائن اعزام شدند گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل دریافتند که طبقه سوم یک ساختمان چهارطبقه در اثر نشت و انباشت گاز دچار آتش‌سوزی شده و شدت انفجار به حدی بود که طبقه چهارم نیز به طور کامل تخریب شده است.

 

وی با بیان اینکه شیشه‌های ساختمان‌های اطراف نیز شکسته شده بود، گفت: جوان 31 ساله‌ای در این حادثه دچار جراحت‌های شدیدی شده بود که قبل از حضور آتش‌نشانان توسط مردم به مراکز درمانی منتقل شده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان منطقه را ایمن‌سازی کرده‌اند گفت: آتش‌سوزی در ساعت 3:17 بامداد اطفاء شد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: آتش سوزی"انفجار ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: